Foutmelding over de controle van de licentie bij het opstarten van Infine Office Manager

Sinds 24-04-2019 kunt u onderstaande melding krijgen bij het opstarten van Infine Office Manager:

Controle van uw licentie is door problemen van technische aard al langer dan 14 dagen niet gelukt. Voor het controleren van uw licentie is communicatie noodzakelijk met https://mijn.infine.nl. Is er mogelijk een proxyserver die deze communicatie blokkeert? Indien het controleren van de licentie niet lukt voor [uiterste datum licentie controle], wordt het gebruik van Infine Office Manager geblokkeerd.
Foutmelding: De onderliggende verbinding is gesloten: Bij ontvangst is een onverwachte fout opgetreden.

Deze melding ontstaat omdat onze provider sinds 11-04-2019 het gebruik van een bepaald protocol uitgeschakeld heeft. Sinds 11-04-2019 is het hierdoor niet meer mogelijk om de licentie controle uit te voeren met de versie van Infine Office Manager waarin dit protocol gebruikt wordt.

Inmiddels hebben wij versie 4.2.1 (build 102) uitgeleverd waarin dit opgelost is. Via ons klantenportaal kunt u deze versie downloaden. Na installatie hiervan zal de melding niet meer optreden bij het starten van Infine Office Manager.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk