Na het installeren van een update van Infine (Jaarrekening / Samensteldossier / Tussentijds Rapport / Activa) op de server kan een probleem ontstaan met laden van de invoegtoepassing.
U voorkomt dat door ná de installatie op elk werkstation de werkbalk te activeren:
Infine Office Manager, Menu Extra -> Activeren Werkbalk -> modulenaam
Wanneer de invoegtoepassing alsnog niet werkt, kunt u de volgende stappen uitvoeren:
1. Controleer of er gewerkt wordt met een 32-bits Office versie, de 64-bits varianten van Office worden niet ondersteund.
Raadpleeg zo nodig uw systeembeheerder.
2. Uitgeschakelde items controleren in Excel
- Start Excel, ga naar menu Bestand -> Opties -> Invoegtoepassingen
- Selecteer onderaan bij 'Beheren' de 'Uitgeschakelde items', daarna Start
- Indien aanwezig, selecteer de betreffende Infine module en klik op Inschakelen
- Sluit Excel af
- Controleer de werking van de invoegtoepassing door een rapport vanuit Infine Office Manager te openen.
3. Setup opnieuw uitvoeren
Blijft u problemen houden met de invoegtoepassing, dan kunt u op dat werkstation de Setup opnieuw uitvoeren.
Kies dan voor de 'Werkstation installatie' en selecteer de map van die module op het netwerk.
0 Opmerkingen